Dzień dobry!

Potrzebujesz szybkiej wyceny usługi porządkowej?

Chciałbyś się z nami skontaktować?

Zadzwoń, wyślij maila lub skorzystaj z czatu poniżej.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

 

+48 798 063 182
wycena@cleaner.com.pl
Szybka wycena

23.09.2021

Oferta szablonowa czy dedykowana

Oferta szablonowa czy dedykowana

Jesteśmy ogólnopolską firmą sprzątającą wiele międzynarodowych koncernów i wszystkich naszych Klientów traktujemy indywidualnie. Stawiamy na bardzo dobre relacje. Rozmawiamy i przede wszystkim słuchamy naszych Klientów, dzięki czemu możemy w pełni zadbać o ich potrzeby. To co nas wyróżnia, to elastyczność. Każdy Klient ma bowiem inne oczekiwania dotyczące sprzątania. Cleaner podchodzi zawsze do nich z dużą wyrozumiałością, dzięki czemu może przygotowywać oferty drobiazgowo dostosowane do potrzeb Klienta.

Czy zatem powinno się tworzyć ofertę dla klienta według ustalonego szablonu, pliku excel?

Wiele firm odnosi się do swoich swoich Klientów schematycznie, mają gotowe formularze, które służą im do przygotowania standardowej oferty. Wychodzą z założenia, że po się wysilać, jeśli Klient będzie chciał to i tak ich wybierze. Wystarczy wpisać w rubryczki odpowiednie dane, np.: powierzchnia do sprzątania, ilość pracowników u Klienta, ilość zmian w biurze czy przewidywana ilości etatów do wykonywania usługi porządkowej i wydrukować gotową “suchą ofertę”. 

To tak nie działa

Szablonowe traktowanie Klienta naszym zdaniem jest bezosobowe. Cleanera nie ogranicza formularz ofertowy. Tworzymy propozycje współpracy, które odpowiadają POTRZEBOM Klienta tu i teraz. Sprzątanie jest jak taniec, trzeba złapać odpowiedni rytm, a dalej należy tylko zachować odpowiednie kroki i tempo. Nie można w salsie wykorzystać kroku paso doble.

Co znaczy nieszablonowo?

Aby przygotować dobrą propozycję współpracy, należy przyjrzeć się naszemu Klientowi, wywołać efekt wow, bo 25 lat doświadczenia do czegoś zobowiązuje. My nie idziemy na łatwiznę. Cleaner jest doradcą dla swojego Klienta. Na spotkaniu omówimy wszystkie możliwe rozwiązania dotyczące sprzątania. Dostosujemy godziny wejść, by praca serwisu sprzątającego nie kolidowała z funkcjonowaniem biura. Dobierzemy właściwy zakres czynności, zaproponujemy usługi dodatkowe, które znacząco wpłyną na wizerunek firmy i w rozsądny sposób zagospodarują budżet Klienta.

Potraktowanie Klienta tak zwyczajnie, może być odebrane jako brak okazania należytej uwagi i szacunku. Brak skupienia na Jego potrzebach, jako cel do jak najszybszego zamknięcia sprawy. Nie chcemy aby Klient poczuł się niezrozumiany i potraktowany odgórnie. Tak jak nie ma szablonowych ludzi, tak nie ma też szablonowych obiektów i firm. Częścią sukcesu jest pozwolić Klientowi na opowiedzenie o swoich potrzebach. Da mu to poczucie zrozumienia, a nam pozwala dowiedzieć się więcej na jego temat.

Oferta spersonalizowana wnosi zawsze o 100% więcej korzyści. Czas poświęcony Klientowi nigdy nie będzie zmarnowany, a przepracowanie każdej kwestii razem jest oprócz uczciwości, inwestycją w przyszłe relacje.

Sprzątanie jest sztuką, ponieważ ma zasady.”