Dzień dobry!

Potrzebujesz szybkiej wyceny usługi porządkowej?

Chciałbyś się z nami skontaktować?

Zadzwoń, wyślij maila lub skorzystaj z czatu poniżej.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

 

Szybka wycena

08.12.2021

Upominki świąteczne

Upominki świąteczne

Okres przedświąteczny przez pracowników jest oczekiwany. Sprawia, że stajemy dla siebie bardziej życzliwi i wyrozumiali. Ubranie choinki oraz przystrojenie ozdobami świątecznymi biura wprowadzi miłą atmosferę i – nie ukrywajmy – poprawia relacje międzyludzkie. W większości firm organizowana jest wigilia, podczas której możemy z dystansem spojrzeć na naszą pracę, kolegów a u przeciwników świąt poprzez magiczną atmosferę i tak zobaczymy uśmiech na twarzach.  

Świąteczny flow

Aby móc złapać flow z zespołem oraz cieszyć się sycącymi relacjami, pamiętajmy o swobodnym podejściu do Świąt Bożego Narodzenia, aby ten czas nie był stresujący i przynosił radość. Pamiętajmy, że nie wszyscy cieszą się z nadchodzących świąt, dlatego starajmy się być neutralnie nastawieni.

To, że nie wszyscy obchodzą święta, nie oznacza, że nie lubią dostawać upominków. 

Upominki, prezenty dla pracowników

Każdy lubi prezenty. Miłym zwyczajem w firmach są oczywiście premie roczne, a forma przekazania jej w magicznej kopercie buduje miłe napięcie. Upominki świąteczne są zawsze mile widziany wśród pracowników. Dodatkowa gotówka jest oczywiście najlepiej postrzegana, ale formą prezentu może stać się również bon na zakupy, voucher, szkolenie, konkurs dla rodzin pracowników. Każda forma prezentu przekazana przez pracodawcę, to miły akcent świąt.

Upominki, prezenty dla klientów

Czas świąt otwiera nasze serca i umysły. Dobre relacje z klientami nasuwają nam myśl o przekazaniu drobnego upominka świątecznego. Zazwyczaj klienci spodziewają się i oczekują kalendarza na kolejny rok w każdej postaci, książkowej, trójdzielnej, listowanej. Może to być stroik z mikołajem. Mogą to być również długopisy, organizery, podkładki z klipem, zegary na ścianę. Na naszej liście możemy również umieścić: kubek termiczny, parasolkę, przycisk do papieru, klips stojący na małą karteczkę/fiszkę przypominające o ważnej sprawie, smyczka, breloczek. Oczywiście wszystkie prezenty muszą być sygnowane naszym logo, aby klient miło kojarzył ten upominek. Często decyzja o upominku dotyczy również zaoferowania słodkości, czy dobrego wina. Mamy ogromną dowolność w wyborze prezentów, musimy jednak pamiętać, że muszą one pozostać w dobrym guście.

Prezentowe faux pas

Może się zdarzyć, że polityka w firmie klienta zabrania przyjmowania prezentów. Zainteresujmy się, czy chcąc obdarować naszego klienta upominkiem nie popełnimy kolosalnego błędu. Musimy uszanować wewnątrz panujące zasady i procedury. Wówczas przesłanie ładnej kartki świątecznej, musi nam wystarczyć. 

Święta, święta, święta

Doznania towarzyszące aurze przedświątecznej mają ogromną moc. Widzimy więcej, mamy chęć odkrywania i rozwijania naszych umiejętności. Dbamy o podnoszenie wskaźnika pozytywnych emocji, chcemy podnosić jakość naszego życia w pracy i poza nią, rozkwitamy. Osiągamy gotowość do dzielenia się oraz okazywaniu pomocy innym.